Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

§1 Postanowienia Ogólne

1. Sklep internetowy promyczek-toys.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

2. Właścicielem sklepu jest firma handlowa:

WIOLETTA SOCHACKA FH WERKON
UL. WITOSA 19/1 30-612 KRAKÓW
NIP: 6791439059
REGON: 351435269

Telefon kontaktowy: +48 530 611 123

3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu Sklepu promyczek-toys.pl przez Klienta oraz przyjęcie przez sklep danego zamówienia do realizacji. Sklep promyczek-toys.pl zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zamówienia do realizacji. 

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu Sklepu promyczek-toys.pl przez Klienta.

5. Dokonanie zakupów przez Klienta w Sklepie promyczek-toys.pl jest równoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem, akceptacją Regulaminu oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji zamówienia i posiadania konta przez Klienta Sklepu promyczek-toys.pl, w którym dane osobowe mogą być uwidoczniane z własnej woli posiadacza konta Klienta (m.in. dodawanie komentarzy).

5. Ceny w sklepie Internetowym promyczek-toys.pl są podane w walucie polskich złotych oraz są cenami brutto zawierającymi podatek VAT.

6. Towary zawarte w Sklepie promyczek-toys.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych.

7. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu promyczek-toys.pl spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

8. Przeglądanie asortymentu Sklepu promyczek-toys.pl nie wymaga zakładania Konta.

9. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu promyczek-toys.pl możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

§2 Definicje

1. Kontakt z nami - telefoniczne i mailowe Biuro Obsługi Klienta Sprzedawcy, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje na temat Towarów, Sklepu, Regulaminu oraz aktualnych Promocji.

2. Cena - określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek VAT) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Towaru na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży.

3. Hasło - ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, który jest określony przez Klienta podczas tworzenia Konta. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w ścisłej poufności (do nieujawniania go jakimkolwiek osobom trzecim). Hasło może być zmienione w ustawieniach Konta. Sprzedawca może udostępnić Klientowi możliwość tzw. odzyskania zapomnianego Hasła w sposób określony w ramach Sklepu.

4. Klient - osoba fizyczna o pełnej lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych albo osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prawidłowo reprezentowana przez właściwą osobę fizyczną, która zaakceptuje Regulamin. W przypadku, gdy Klientem jest osoba o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, nie może ona dokonać zakupu w Sklepie, jeżeli nie posiada zgody swojego przedstawiciela ustawowego na dokonanie takiej czynności.

5. Konsument - Klient, który jest osobą fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą Umowę o Świadczenie Usług lub Umowę Sprzedaży w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6. Konto Klienta/Konto - przestrzeń udostępniana Klientowi w ramach Sklepu zgodnie z Umową o Świadczenie Usług, pozwalająca na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta Klienta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji na stronie internetowej Sklepu.

7. Koszyk - usługa udostępniana każdemu Klientowi oraz każdemu użytkownikowi Sklepu, który korzysta ze sklepu internetowego promyczek-toys.pl, polegająca w szczególności na umożliwieniu mu łatwego dokonania zakupu jednego lub kilku Towarów, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi regulaminami, wyświetlenia podsumowania Ceny zakupu poszczególnych Towarów i wszystkich Towarów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki).

8. Login - adres e-mail Klienta podany w ramach Sklepu podczas tworzenia Konta przez Klienta.

9. Newsletter - usługa dostarczania przez Sprzedawcę Klientowi informacji handlowej dotyczącej Towarów lub usług Sprzedawcy lub podmiotów powiązanych ze Sprzedawcą.

10. Dane Osobowe - wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej gromadzone w związku z korzystaniem przez Klientów ze Sklepu w celach wskazanych w ramach Sklepu.

11. Promocje - szczególne warunki sprzedaży, uregulowane na zasadach wyrażonych w odrębnych regulaminach, dotyczące specjalnej oferty Sklepu obowiązującej w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych. W przypadku rozbieżności postanowień właściwego regulaminu Promocji z postanowieniami Regulaminu, pierwszeństwo mają postanowienia właściwego regulaminu Promocji.

12. Przedsiębiorca - Klient niebędący Konsumentem.

13. Sklep - platforma sprzedaży Towarów oraz świadczenia usług oferowanych przez Sprzedawcę, prowadzona przez Sprzedawcę, stanowiąca zespół połączonych ze sobą stron internetowych, dostępna za pośrednictwem adresu URL promyczek-toys.pl.

14. Sprzedawca:

WIOLETTA SOCHACKA FH WERKON
UL. WITOSA 19/1 30-612 KRAKÓW
NIP: 6791439059
REGON: 351435269

Telefon kontaktowy:
+48 530 611 123

15. Towar - rzecz sprzedawana przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klienta, za zapłatą Ceny.

16. Treść/Treści - elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Towarach, zdjęcia Towaru, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane przez odpowiednio Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu.

17. Umowa o Świadczenie Usług - niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z bezpłatnych usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Niniejszy dokument określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

18. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towarów za zapłatą Ceny powiększonej o ew. koszty wysyłki.

19. Umowa Sprzedaży Hurtowej - Umowa Sprzedaży dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Przedsiębiorcy towarów zamówionych w ramach Zamówienia Hurtowego za zapłatą Ceny Sprzedaży Hurtowej powiększonej o indywidualnie ustalone koszty Dostawy. Do Umowy Sprzedaży Hurtowej stosuje się postanowienia dotyczące Umowy Sprzedaży, o ile nic innego nie wynika z treści niniejszego Regulaminu.

20. Wymagania Techniczne - minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do korzystania ze Sklepu, zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub zawarcia Umowy Sprzedaży, tj.: posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w jedną z następujących przeglądarek internetowych (we wskazanych lub nowszych wersjach): IE (min. wersja 9) lub Google Chrome (min. wersja 36) lub Mozilla Firefox (min. wersja 29) lub Safari (min. wersja 10.8), obsługująca JavaScript, oraz umożliwiająca zapisywanie plików cookies. Aby utworzyć Konto i dokonać zakupów w Sklepie Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail.

21. Zamówienie - formularz udostępniony w ramach Sklepu, określający Towary jakie zamierza kupić Klient oraz dane Klienta konieczne dla zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie przesłane Sprzedawcy stanowi oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu.

§3 Kontakt Ze Sklepem

1. Klient ma możliwość skontaktowania się ze Sklepem Internetowym promyczek-toys.pl w celu uzyskania informacji dotyczących prowadzonych usług przez Sklep mailowo od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00.

2. Sklep promyczek-toys.pl nie ponosi kosztów połączenia wychodzącego od Klienta.

3. Klient może kontaktować się ze Sklepem promyczek-toys.pl telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 722 144 873.

4. Klient może kontaktować się ze Sklepem promyczek-toys.pl poprzez adres e-mail kontakt@promyczek-toys.pl.

§4 Licencja

1. Wyłączne prawa do Treści udostępnianych/umieszczanych w ramach Sklepu przez Sprzedawcę lub jego kontrahentów, w szczególności prawa autorskie, nazwa Sklepu (znak towarowy), wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł odpowiednie umowy. Klient jest uprawniony do korzystania z ww. Treści nieodpłatnie, a także do korzystania z Treści zamieszczanych zgodnie z przepisami prawa i już rozpowszechnionych przez innych Klientów w ramach Sklepu, jednak wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku osobistego. Wykorzystywanie Treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności oraz w granicach powszechnie obowiązującego prawa.

2. Klient, umieszczając w ramach Sklepu jakiekolwiek Treści, w szczególności  komentarze, opinie lub wypowiedzi na Koncie Klienta lub w innym miejscu Sklepu udziela niniejszym Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie (w szczególności w Internecie) tych Treści, na terytorium całego świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji w zakresie uzasadnionym realizacją Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług na polach eksploatacji wskazanych powyżej, a także upoważnienie do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r.

§5 Zakładanie Konta w Sklepie

1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: płeć, imię, nazwisko, e-mail, hasło, data urodzenia.

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

5. W przypadku chęci zmiany hasła Klient ma prawo do zresetowania hasła za pomocą adresu e-mail użytego podczas rejestracji. 

§6 Zasady Składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy: 

1. Zalogować się do Sklepu promyczek-toys.pl / Zarejestrować się do Sklepu promyczek-toys.pl / Korzystać ze Sklepu promyczek-toys.pl bez rejestracji;

2. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „dodaj do koszyka” (lub równoznaczny);

3. Czynność opisaną w punkcie 2 można wykonywać wielokrotnie;

4. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia (faktury wystawiamy tylko na prośbę klientów - w tym celu prosimy o kontakt ze Sklepem);

5. Kliknąć przycisk “przejdź do płatności”;

6. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

§7 Oferowane Metody Sprzedaży Oraz Płatności

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

a) Dostawa przez firmy kurierskie InPost i Paczkomaty24.

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy:

WIOLETTA SOCHACKA FH WERKON
UL. WITOSA 19/1 30-612 KRAKÓW
NIP: 6791439059
REGON: 351435269

ALIOR BANK
15 2490 0005 0000 4530 4959 4748

b) Płatności elektroniczne za pośrednictwem portalu przelewy24.

§8 Wykonanie Umowy Sprzedaży

1.Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu Sklepu promyczek-toys.pl przez Klienta oraz przyjęcie możliwości realizacji danego zamówienia przez sklep. Sklep promyczek-toys.pl zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia. 

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie. Sprzedawca przyjmuje Zamówienie do realizacji po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności lub jeżeli wyrazi zgodę na płatność za pobraniem. Sprzedawca ma prawo do odmówienia realizacji zamówienia. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest przyjęcie zamówienia do realizacji przez sklep. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sklep Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia oraz potwierdzenie zaksięgowanej płatności dokonanej przez Klienta poprzez portal przelewy24, tradycyjny przelew bankowy lub płatność za pobraniem. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższych wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

4. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

5. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

§9 Prawo Odstąpienia Od Umowy

1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawieranej w ramach Sklepu przez okres 14 dni od daty odbioru paczki, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.

2. Konsument może odstąpić od umowy podążając zgodnie z instrukcjami:

- W przypadku gdy Klient posiada konto w sklepie:

a) Wejść w "moje konto",

b) Kliknąć na "Zamówienia",

c) Przy zamówieniu gdzie był kupiony produkt, który ma być do zwrotu kliknąć "szczegóły",

d) Zaznaczyć produkt, który chce się zwrócić,

e) Podać wyjaśnienie zwrotu, w przypadku produktów uszkodzonych załączyć zdjęcia lub wysłać zdjęcia na adres e-mail kontakt@promyczek-toys.pl a następnie kliknąć "poproś o zwrot",

f) Czekać na dalsze informacje oraz instrukcje, które wyślemy na Twój adres e-mail. Nie rób dalej nic na własną rękę - będzie to skutkowało niewłaściwym postępowaniem i odrzuceniem zwrotu.

- W przypadku gdy Klient nie posiada konta w sklepie:

a) Skopiuj, uzupełnij oraz wyślij formularz zgłoszeniowy znajdujący się w paragrafie §14 w podpunkcie numer 1, w przypadku kiedy produkt jest zwracany z powodu uszkodzeń, załącz również zdjęcie produktu, który zamierzasz zwrócić na adres e-mail: kontakt@promyczek-toys.pl,

b) Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu danego produktu (paragon, potwierdzenie przelewu, faktura),

c) Następnie podążaj zgodnie z instrukcjami wysłanymi na Twój adres e-mai. Nie rób dalej nic na własną rękę - będzie to skutkowało niewłaściwym postępowaniem i odrzuceniem zwrotu.

3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub za porozumieniem stron w wyjątkowych sytuacjach innego sposobu.

4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towarów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Do zwracanego Towaru musi być dołączony wydruk otrzymany pocztą elektroniczną i dokument, który jest dowodem zakupu.

6. Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zwracany Towar lub przekazać Towar osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Towarów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie. Produkt musi być odesłany w tym samym opakowaniu, którym dotarł do Klienta, zerwać stare etykiety oraz nakleić nowe z adresem podanym w instrukcji, która zostanie wysłana na adres e-mail.

8. Zwracane Towary należy odesłać na adres podany w instrukcji wysłanej na pocztę elektroniczną przez Biuro Obsługi Klienta.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

10.Prawo odstąpienia od umowy obejmuje nowe (nienaruszone w jakikolwiek sposób) produkty nadające się do ponownego zakupu przez innego Klienta. Towary muszą posiadać nienaruszone metki, umieszczone w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu producenta, umieszczone w tym samym opakowaniu, w którym produkt został dostarczony do Klienta, posiadać etykiety z adresem podanym przez Biuro Obsługi Klienta sklepu promyczek-toys.pl na adres e-mail Klienta, umieścić wszystkie potrzebne dokumenty podane w instrukcji w paczce oraz dokument zakupu. Nie zrealizowanie tych czynności może skutkować brakiem akceptacji zwrotu.

11. Klient ponosi koszt wysyłki zwrotu.

12. W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie nie ma możliwości zwrotu ani wymiany.

§10 Prawo Odstąpienia Od Umowy

Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

14. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu Towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

§11 Pozasądowe Sposoby Rozpatrywania Reklamacji I Dochodzenia Roszczeń

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§12 Dane Osobowe W Sklepie Internetowym

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

a) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

b) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

6. Dane osobowe mogą być udostępniane z woli posiadacza konta w Sklepie poprzez udzielanie się w sferze publicznej np. komentując posty na Blogu. 

7. Podczas organizowania konkursów, biorąc w nich udział, posiadacz konta w Sklepie promyczek-toys.pl  automatycznie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedawcę.

8. Klientowi lub posiadaczowi konta przysługuje prawo dostępu do jego Danych Osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa oraz prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). W tym celu Klient lub posiadacz Konta powinien skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo

9. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

10. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowych i promocyjnych - Newsletter (biorąc w nim udział pojawia się automatyczna zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w tym określonym celu). W każdej chwili istnieje możliwość rezygnacji poprzez poinformowania Sklep o jej chęci.

§13 Postanowienia Końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§14 Formularze


1. Formularz Zwrotu (proszę uzupełnić w miejscach kropek):

Miejscowość, data ..............................

Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ..............................

Adres konsumenta(-ów) ..............................

Nazwa i adres przedsiębiorcy ..............................

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*) .............................. niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) .............................. .

umowy dostawy następujących rzeczy(*) .............................. .

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*) .............................. .

Data zawarcia odbioru ..............................

..............................

Podpis konsumenta(-ów)

(*) Niepotrzebne usunąć

2. Formularz Reklamacji/Gwarancji (proszę uzupełnić w miejscach kropek):

Miejscowość, data ..............................

Do ..............................

(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

Imię, nazwisko ..............................

Adres konsumenta ..............................

Reklamacja towaru 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na .............................. . Wada została stwierdzona w dniu .............................. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam: 

• wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)

• nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)

• obniżenia ceny towaru o kwotę .............................. (słownie: ..............................) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto .............................. /przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)

• odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ..............................* (art. 560 § 1)

Z poważaniem,

..............................

  • Zarejestruj się

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło