Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

Jak poprawnie odstąpić od umowy?

1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawieranej w ramach Sklepu przez okres 14 dni od daty odbioru paczki, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.

2. Konsument może odstąpić od umowy podążając zgodnie z instrukcjami:

- W przypadku gdy Klient posiada konto w sklepie:

a) Wejść w "moje konto",

b) Kliknąć na "historia zamówień i szczegóły",

c) Przy zamówieniu gdzie był kupiony produkt, który ma być do zwrotu kliknąć "szczegóły",

d) Zaznaczyć produkt, który chce się zwrócić,

e) Podać wyjaśnienie zwrotu, w przypadku produktów uszkodzonych załączyć zdjęcia lub wysłać zdjęcia na adres e-mail kontakt@promyczek-toys.pl a następnie kliknąć "poproś o zwrot",

f) Czekać na dalsze informacje oraz instrukcje, które wyślemy na Twój adres e-mail. Nie rób dalej nic na własną rękę - będzie to skutkowało niewłaściwym postępowaniem i odrzuceniem zwrotu.

- W przypadku gdy Klient nie posiada konta w sklepie:

a) Skopiuj, uzupełnij oraz wyślij formularz zgłoszeniowy znajdujący się w paragrafie §14 w podpunkcie numer 1, w przypadku kiedy produkt jest zwracany z powodu uszkodzeń, załącz również zdjęcie produktu, który zamierzasz zwrócić na adres e-mail: kontakt@promyczek-toys.pl,

b) Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu danego produktu (paragon, potwierdzenie przelewu, faktura),

c) Następnie podążaj zgodnie z instrukcjami wysłanymi na Twój adres e-mai. Nie rób dalej nic na własną rękę - będzie to skutkowało niewłaściwym postępowaniem i odrzuceniem zwrotu.

3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub za porozumieniem stron w wyjątkowych sytuacjach innego sposobu.

4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towarów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Do zwracanego Towaru musi być dołączony wydruk otrzymany pocztą elektroniczną i dokument, który jest dowodem zakupu.

6. Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zwracany Towar lub przekazać Towar osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Towarów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie. Produkt musi być odesłany w tym samym opakowaniu, którym dotarł do Klienta, zerwać stare etykiety oraz nakleić nowe z adresem podanym w instrukcji, która zostanie wysłana na adres e-mail.

8. Zwracane Towary należy odesłać na adres podany w instrukcji wysłanej na pocztę elektroniczną przez Biuro Obsługi Klienta.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

10.Prawo odstąpienia od umowy obejmuje nowe (nienaruszone w jakikolwiek sposób) produkty nadające się do ponownego zakupu przez innego Klienta. Towary muszą posiadać nienaruszone metki, umieszczone w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu producenta, umieszczone w tym samym opakowaniu, w którym produkt został dostarczony do Klienta, posiadać etykiety z adresem podanym przez Biuro Obsługi Klienta sklepu www.promyczek-toys.pl na adres e-mail Klienta, umieścić wszystkie potrzebne dokumenty podane w instrukcji w paczce oraz dokument zakupu. Nie zrealizowanie tych czynności może skutkować brakiem akceptacji zwrotu.

11. Klient ponosi koszt wysyłki zwrotu.

12. W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie nie ma możliwości zwrotu ani wymiany.

Sklep Promyczek Toys zastrzega sobie prawo do zwrotu pieniędzy w następujących przypadkach:

1. Produkty posiadają ślady noszenia lub zostały zerwane oryginalne metki,

2. Produkty nie posiadają oryginalnego opakowania lub jest ono zniszczone,

3. Produkty są zniszczone,

4. Braku kodu zwrotnego i/lub numeru zamówienia w przesyłce zwrotnej, 

5. Gdy zwroty nie są autoryzowane lub przekroczyły dane terminy,

6. Gdy Klient robi coś na własną rękę, niezgodnego z instrukcją podaną w Regulaminie.

Kiedy Klient może dokonać zwrotu?

1. Jeżeli dokonał pomyłki w wyborze produktu,

2. Towar trafił do klienta uszkodzony,

3. Towar nie odpowiada zamówionemu produktowi,

4. Do klienta trafiła nieodpowiednia paczka. 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź w naszym Regulaminie Sklepu.

  • Zarejestruj się

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło